divendres, 30 de desembre del 2011

EL NOVA OLIVELLA TORNA ALS ENTRENAMENTS, EL DIMÉCRES 4 DE GENER. ENTREVISTA AL MISTER: JAUME CAROL. FELIÇ ANY NOU 2012.




El dimécres 4 de gener, el míster Jaume Carol, reactivará un altre vegada els entrenaments a les pistes del Gantxo, després del parón de Nadal. Un parón en el qual el club en principi está treballant per posibles incorporacions, abans de la tornada a la lliga.
ENTREVISTA AMB EL MISTER DEL NOVA OLIVELLA, Jaume Carol: Periodista: Quina valoració podries fer de l´any 2011? Mister: A part d´aquest nefast final d´any a la lliga 2011-12 i la copa, podriem dir; que la resta de l´any a sigut molt positiu. Ven salvar la categoria en l´ùltim partit, contra el nostre màxim rival, CD. Olivella, a la lliga 2010-11. Ens vem emportar el 1º Trofeig de fútbol sala del Nova Olivella, amb un gran regust de boca, 6-0 i 6-0. I vem començar la lliga 2011-12 amb una plantilla magnifica, però les baixes i la mala sort han fet que l´èquip no aixeques cap. Periodista: Durant la primera part de la lliga, es veu clar que les coses no han funcionat gaire be, quina sorpresa ens tens preparada per aquesta segona volta? Mister: Home, sorpreses no gaires. Només puc prometre treball, esforç i sobretot que ens acompanyi la sort de cara a gol, i com no que aquestes baixes que ens han matat tornin a l´acció. Periodista: Creus que el sistema que estas portant tant d´entrenaments com al camp, és la correcta, sempre tenint en compte, l´èquip que tens? Mister: El que intento tant als entrenaments com a la pista, es que els meus jugadors disfrutin el màxim posible de la feina que están fent, i després intento que els resultats siguin els esperats, encara que a vegades no siguin els desitjats. Periodista: No creus, què per la mitjana d´edat que té el teu èquip i la condició física, potser seria mijor jugar amb un sistema 1-3-1, que no amb un 1-2-2? Mister: Potser l´any passat el posicionament a la pista era el correcta, però aquest any tinc adalt homes com: Pablo, Félix i la joventud de Tomás i Lonny, que són clars homes gol, seria tonto de no aprofitar-los. Periodista: Tots o potser molts dels aficionats del Nova, pensem, que amb la baixa importantisima de vosté mateix en l´eix de la defensa, s´ha perdut aquell caràcter de líder que hi havia la temporada pasada, creu que potser no em trobat aquest nou simbol? Mister: Està clar que jo ja no estic, perquè una greu lesió em va deixar fora de l´esport que estimo i que m´ho a donat tot, però confio en les noves generacions com; Oscar, Javi Basart, Juan, Jorge, etc..., per tirar endavant el proyecta de aquest gran
èquip. Periodista: Esperes que l´èquip aixequi el cap, i remonti a la segona volta? Mister: Perquè no! La temporada pasada ens veiem en primera, i en l´ùltim partit ens vem salvar. Es imposible fer una segona volta pitjor que la primera, així que la remontada és produirà, per això estic jo, perquè el meu èquip aixequi l´esperit del nostre club. Periodista: Creu que fan falta fixatjes al mercat d´hivern, i si es així, el presi li a promés que els tindrà? Mister: Sempre van be fixatjes, i si son molt bons mijor. No sé si arribaran, perquè no m´he reunit encara amb el presi, però si es el cas, serán ven rebuts, i si no, confio en els meus homes per tirar endavant el projecta de remuntada. Periodista: Només, agrair el seu temps al nostre blog, i desitjar-li mijor sort en aquest any nou que ens espera. Gràcies, pel seu temps.Mister: A sigut un plaer respondre al meu club, als meus aficionats, i com no donar-t´he les gràcies pel treball que esteu fent al club i al blog. Gràcies i que la sort ens acompanyi, amb feina i sobretot amb alegria.




"UN BRINDIS AMB EL NOSTRE MISTER I VICE PRESIDENT DEL CLUB PEL NOU ANY 2012".



Una entrevista entrenyable amb el nostre gran míster, Jaume Carol, al que desitjen molt bona sort al 2012. Bye.

AUPA NOVA OLIVELLA, MÉS QUE UN CLUB.

1 comentari: